ویزای روسیه
تور دبی - قیمت تور دبی - هتل های دبی
ویزای روسیه
پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394 ساعت 23:11 | بازدید : 97 | نویسنده : مدیر | ( نظرات )

راهنمای اخذ ویزای روسیه

اگر می خواهید به روسیه سفر کنید برای اخذ ویزای روسیه مراحل زیر را دنبال کنید تا بدون هیچ استرس و نگرانی بتوانید ویزا بگیرید: 1- تاریخ سفرتان را مشخص کنید: قبل از اینکه برای اخذ ویزای روسیه اقدام کنید باید تاریخ سفر و شهر مقصد را انتخاب و مشخص کنید و این اطلاعات باید در فرم درخواست ویزا گنجانده شود. 2- پاسپورت خود را چک کنید: باید اطمینان حاصل کنید که پاسپورتتان برای تاریخ هایی که مشخص کردید اعتبار دارد. باید پاسپورتتان برای حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد. 3- نوع ویزایی را که میخواهید اخذ کنید مشخص کنید: نوع ویزایی که برای اخذآن اقدام می کنید بستگی به هدف سفر و مدت زمان اقامتتان دارد. بیشتر گردشگرانی که به روسیه سفر می کنند برای دریافت ویزای توریستی یک ماهه اقدام می کنند. اگر می خواهید مدت زمان بیشتری را در روسیه سپری کنید و یا اگر در طول سفرتان می خواهید بیش از یک بار به روسیه وارد شوید باید ویزاری تجاری بگیرید حتی اگر هدفتان از سفر کسب و کار نباشد.

باید کسی را پیدا کنید که اسپانسر ویزای شما باشد: بعد از اینکه تصمیم گرفتید که چه نوع ویزایی می خواهید بگیرید باید شخص و یا شرکتی را پیدا کنید که روند درخواست دریافت ویزا را برای شما طی کند و مدارک مورد نیاز ادارات کنسولی روسیه را در اختیار شما بگذارد. اگر از قبل محل اقامت خود را در روسیه رزرو کنید، تقریبا بیشتر هتل ها هم می توانند این مدارک مورد نیاز برای اخد ویزای یک ماهه توریستی را در اختیار شما بگذارند. اگر برای دریافت ویزای توریستی اقدام می کنید، تایید گردشگری این مدارک باید توسط یک آژانس مسافرتی و یا هتل ارائه شوند. بسیاری از آژانس های مسافرتی در ازای دریافت مبلغی برای دریافت ویزا اقدام می کنند و دیگر نیازی نیست که از قبل محل اقامتتان را رزرو کنید. معمولا این مدارک با فکس برای ادارات کنسولی روسیه فرستاده می شوند. برای اخذ آسان ویزای روسیه همین حالا با ما تماس بگیرید.

برای دریافت ویزای تجاری نیاز به یک دعوت نامه تجاری دارید که توسط وزارت امور خارجه روسیه مورد تایید باشد. بیشتر آژانس های مسافرتی برای دریافت چنین ویزایی هم می توانند اقدام کنند. 5- نزدیکترین سفارت و یا کنسولگری روسیه را پیدا کنید: حالا که تمام مدارک مورد نیاز برای گرفتن ویزای روسیه رادارید باید به سفارت و یا کنسولگری روسیه بروید تا مدارک شما را قبول کنند. زمان مورد نیار برای انجام روند کار و تعرفه را در کنسولگری چک کنید. 6- آزمایش HIV: اگر برای دریافت ویزا بیش از سه ماه اقدام می کنید علاوه بر مدارک مورد نیاز باید آزمایش HIV هم بدهید و ثابت کنید که مبتلا به این ویروس نیستید. 7- دریافت بیمه سلامت: در بیشتر کنسولگری ها علاوه بر ارائه مدارک مورد نیاز باید برگه ی و بیمه ی سلامت خود را هم ارائه کنید. اگر دارای بیمه سلامت سفر هستید باید توسط فدراسیون روسیه موردت ایید قرار بگیرد. ویزای روسیه همراه مدارک مورد نیاز باید یک قطعه عکس از خودتان که به تازگی گرفته شده هم باشد. معمولا باید یک قطعه عکس رنگی با پیش زمینه سفید داشته باشید. فراموش نکید که پشت عکس باید امضا شود. 9- پر کردن فرم درخواست: همراه پاسپورتتان و مدارک مورد نیاز اخذ ویزا باید یک فرم درخواست پر شده هم داشته باشید. می توانید این فرم را دانلود کنید و آن را پر کنید. قبل از پر کردن و ارائه فرم باید با نزدیکترین کنسولگری چک کنید تا فرم معتبر باشد. کسانی که ملیت آمریکایی، کانادایی و یا انگلیسی دارند باید یک فرم دو صفحه ای که دارای جزییات بیشتری می باشد را پر کنند. 10- ارائه مدارک: حالا که تمام مدارکتان کامل است باید آن را به نزدیکترین کنسولگری ارائه کنید. اگر زمان کافی دارید بهتر است مدارک را با پست بفرستید. این راه ارزان تر است. روند این کار تقریبا یک ماه طول می کشد و کنسولگری ویزای فوری را که با پست فرستاده شده باشد انجام نمی دهد. اگر می خواهید ویزای فوری بگیرید ساعات کار نزدیکترین کنسولگری را چک کنید و در اسرع وقت به آن جا مراجعه کنید. فراموش نکید که مدارکتان باید شامل موارد زیر باشد:

  • پاسپورت
  • فرم پر شده ی درخواست اخذ ویزا
  • بیمه سلامت
  • عکس رنگی
  • آزمایش HIV
  • هزینه ی دریافت ویزا

11- اخذ ویزا: حالا که تمام مراحل را انجام داده اید فقط باید صبر کنید تا ویزایتان آماده شود. بیشتر کنسولگری ها تا قبل از زمانی که به شما گفته اند ویزایتان آماده خواهد شد دیگر پاسخگو نخواهند بود و فقط باید صبر کنید. 12- دریافت کارت مهاجرت: همراه ویزای روسیه باید کارت مهاجرت هم دریافت کنید. این یک فرم به زبان انگلیسی و یا روسی است که باید پر کنید و به هنگام کنترل پاسپورتتان آن را ارائه کنید. این فرم مهر می شود و به شما بازگردانده می شود و تا زمان خروجتان از روسیه باید آن را به همراه داشته باشید. 13- ثبت نام ویزا: زمانی که در فدراسیون روسیه هستید باید ویزایتان توسط محل اقامتتان برای مدت هفت روز کاری از زمان ورودتان ثبت شود. اگر با ویزای توریستی سفر می کنید و در هتل اقامت دارید هتل به طور قطعی ویزای شما را ثبت خواهد کرد و یک فرم تائیدیه در اختیار شما می گذارد که به هنگام خروج ارز روسیه زمان چک کردن پاسپورتتان بایدآن فرم را تحویل دهید. ویزای روسیه اگر با ویزای تجاری سفر می کنید مسئولیت ثبت ویزایتان بر عهده ی اسپانسر ویزا و یا کمپانی است که محل اقامت شما را فراهم می کند. برای این کار با ارائه پاسپورت شما فرم تاییدیه را دریافت خواهند کرد. شدیدا توصیه می شود که از تمام مدارکتان مخصوصا از ویزا و پاسپورت و کارت مهاجرتتان کپی بگیرید و همراه داشته باشید. اگر پلیس روسیه بخواهد هویت شما را بررسی کنید می توانید کپی مدارک را ارائه کنید.

مشاوره رایگان ویزای روسیه

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی در خصوص سفر به کشور روسیه ، ویزای روسیه ، تور روسیه و تور اروپا با ما تماس بگیرید. آژانس مسافرتی سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸



برچسب‌ها: ویزای روسیه ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تور دبی | دیدنی های دبی | هتل دبی | قیمت و آدرس dubaitours.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 176
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 31
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 31
:: بازدید ماه : 31
:: بازدید سال : 31
:: بازدید کلی : 31
cache0131last1453217096